iProva is dé slimme kwaliteitsmanagementsoftware van Infoland die dagelijks door een kwart miljoen mensen gebruikt wordt om slimmer en efficiënter te werken. Het bevat onder andere real-time dashboards, handige vragenlijsten en checklists én eenvoudig documentenbeheer zodat medewerkers steeds beschikken over actuele informatie. Het wordt zo voor organisaties makkelijk om te bepalen of de processen en procedures voldoen aan kwaliteits- en veiligheidsnormen (denk aan NIAZ-Qmentum, JCI, ISO, NEN en HKZ). Daarnaast stelt het organisaties in staat om continu te verbeteren en te leren van gemaakte fouten.

Actuele informatie op één plek

Zowel in de zorg als in andere sectoren is het ontzettend belangrijk om zo efficiënt en veilig mogelijk te werken om zo tijd te besparen en de meeste aandacht te kunnen besteden aan kwaliteit. Om dit te bereiken is scherp documentmanagement nodig zodat medewerkers altijd de juiste en meest actuele informatie op één centrale plek ter beschikking hebben. Dit voorkomt fouten en bespaart tijd. Een slimme zoekfunctie helpt de medewerkers namelijk om snel de juiste documentatie tot zich te kunnen nemen.

Integratie van iProva met SharePoint

Dankzij een samenwerking tussen Infoland en Cognit gaan we nu nog een stap verder. De SharePoint Online Integration Kit for iProva geeft gebruikers binnen de SharePoint omgeving toegang tot documenten en processen uit iProva. Medewerkers hoeven zich niet meer af te vragen binnen welk systeem ze specifieke informatie moeten opzoeken. Zij kunnen nu met één zoekactie informatie vinden uit SharePoint Online én iProva. De resultaten worden gepresenteerd in een overzichtelijke resultatenlijst die desgewenst verder verfijnd kan worden dankzij handige filters en metadata. Dit maakt het terugvinden van informatie nog intuïtiever, sneller en eenvoudiger. Daarnaast biedt deze Integration Kit de mogelijkheid om informatie uit iProva in de vorm van Web Parts te presenteren in SharePoint sites. Denk daarbij bijvoorbeeld aan “Mijn favoriete documenten uit iProva” en "Mijn recent geraadpleegde documenten uit iProva" . Deze kant en klare bouwstenen zorgen dat de meest relevante documenten en informatie steeds binnen handbereik blijven.

Voordelen van de iProva integration kit

  • KANT-EN-KLARE BOUWSTENEN
  • INSTALLATIE VIA SHAREPOINT APP CATALOGUS: EENVOUDIG DOOR UW SHAREPOINT APPLICATIEBEHEERDER ZELF UIT TE VOEREN
  • EENVOUDIG TE CONFIGUREREN. BINNEN 1 UUR KUNNEN DE EERSTE PAGINA'S MET IPROVA-INTEGRATIE LIVE ZIJN
  • GEEN ZORGEN OVER TOEKOMSTIGE SHAREPOINT ONLINE UPDATES. UPDATES OM COMPABILITEIT TE BEHOUDEN ZIJN INBEGREPEN
  • EERSTEKLAS, NEDERLANDSTALIGE ONDERSTEUNING VIA DE INFOLAND SERVICEDESK

iProva koppelen met SharePoint

iProva koppelen met SharePoint is eenvoudig dankzij de Integration Kit. Deze wordt aangeleverd als package die door de SharePoint applicatiebeheerder kan worden geüpload in de App Catalogus voor uw organisatie. Daarna kan de SharePoint applicatiebeheerder van uw organisatie de Web Parts op de gewenste SharePoint pagina’s invoegen en deze correct configureren. Dit is doorgaans een eenvoudig proces: binnen een uur na de installatie van de Kit, kunnen de eerste pagina’s met iProva-integratie al live zijn. Ook over toekomstige updates van SharePoint Online hoeft u zich geen zorgen te maken. De Integration Kit evolueert namelijk gewoon mee.

Meer weten over de SharePoint Online Integration Kit for iProva? Neem nu contact op via het nummer 02/669.05.80  of mail naar info@cognit.be.

 iProva integratie SharePoint

Contacteer ons voor meer info

Wenst u aanvullende informatie, een demo of vrijblijvend gesprek? Bel ons op +32 (0)2 669.05.80 of gebruik onderstaand formulier om snel met ons in contact te komen.

CONTACTEER ONS VRIJBLIJVEND!

Heeft u een vraag, aarzel niet ons te contacteren. Wij maken graag tijd voor u vrij.