Verloopt het indien van service aanvragen via verschillende formulieren, telefonisch of via e-mail waardoor uw interne helpdesk nodeloos belast wordt? Is het voor de helpdesk medewerkers en het management onduidelijk welke service vragen opgevolgd werden en binnen welke termijn? Moeten medewerkers binnen uw organisatie verschillende personen aanspreken wanneer zij bepaalde technische informatie nodig hebben?

sharepoint IT helpdesk preview
  • Office 365 of SharePoint 2013 Server oplossing
  • Volledige, kostenefficiënte IT support applicatie
  • Helpdesk, change management en beheer van bedrijfsmiddelen
  • Medewerkersportaal voor het opvragen van informatie en indienen van supportvragen
  • Volledige ondersteuning voor mobiel/tablet

De SharePoint helpdesk applicatie (bijvoorbeeld voor IT support) is een eenvoudige portaalsite met onder andere een SharePoint helpdesk, Change Management, beheer van bedrijfsmiddelen (beamer, scherm, banner, ...), service kalenders, gerelateerde tickets, discussies en beheer van technische documenten. Vorderingen zijn meetbaar dankzij het configureerbare helpdesk dashboard en de status van ingediende tickets kan ten allen tijde opgevolgd worden.

Via een eindgebruikers portaal kunnen medewerkers eenvoudig tickets indienen, waarna zij vervolgens automatisch bevestigingen en aankondigingen ontvangen. Daarnaast kunnen zij ook de kennisbank, documenten of links naar trainingen raadplegen. Deze oplossing is perfect voor KMO's en is beschikbaar voor Office 365 SharePoint Online en SharePoint 2013 Server omgevingen. Heeft u vragen over de SharePoint helpdesk portal, aarzel dan niet om contact op te nemen via onderstaand formulier.

Contacteer ons voor meer info

Wenst u aanvullende informatie, een demo of vrijblijvend gesprek? Bel ons op +32 (0)2 669.05.80 of gebruik onderstaand formulier om snel met ons in contact te komen.

CONTACTEER ONS VRIJBLIJVEND!

Heeft u een vraag, aarzel niet ons te contacteren. Wij maken graag tijd voor u vrij.